مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-14سياسي

شهدا حال جامعه را خوب می کنند


حاج حسین یکتا، تشییع شهدای دست بسته غواص را موجب افزایش معنویت جامعه دانست و بیان کرد: شهدا امامزاده های عشق هستند و وجود و حضور و مزار و یادمانشان حال جامعه را خوب می کند.

- ایسنا/گیلان حاج حسین یکتا، تشییع شهدای دست بسته غواص را موجب افزایش معنویت جامعه دانست و بیان کرد: شهدا امامزاده های عشق هستند و وجود و حضور و مزار و یادمانشان حال جامعه را خوب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاج حسین یکتا امروز در یادواره 142 شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود، با بیان اینکه حضور در مجلس شهدا به دعوت خود شهداست، اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند، باید سال ها بگذرد تا جایگاه شهیدان مشخص شود و لذا در آینده به ارزش کار شهدا بیشتر پی خواهیم برد.

وی با اشاره به حضور هزاران نفری مردم در مراسم تشییع شهدا، افزود: روزی آرزوی کربلا را داشتیم، اما به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس، امروز به زیبایی در کربلا و اربعین حضور داریم.

این راوی دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه در راه عزت و اقتدار انقلاب خون سر دادیم و خون دل خوردیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این کشور شجره طیبه ای را بنا نهاد که قرار است زمینه ساز عصر ظهور شود.

یکتا، به پیش بینی الهی امام راحل مبنی بر آزادسازی قدس شریف اشاره کرد و گفت: امام فرمود که جنگ ما با صدام مقدمه فتح فلسطین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا حال جامعه را خوب می کنند

شهدا حال جامعه را خوب می کنند